القائمة الرئيسية

الصفحات

ميكرفون بى 4 دولار فقط شوف المفجاءة !! 😱 😨 | microphone for 4$

ميكرفون بى 4 دولار فقط 




اهلا بيكم انا طلبت الميكرفون الصغير ده من على النت ووصلنى من 3 ايام بما انى بدخل على الميكرفونات كتير و عايز ميكرفون عشان اخرج صوت كويس للناس ال بتبعنى و صغير عشان ميبنش فى الكدر فا تعالو نشوف ال حصلى



تعالو نكلم على المميزات ال انا طلبتو عشانها

السيلك بتع الميكرفون طويل و ديت حاجة كانت هتسعدنى جدا لما اجى اوصل الكبل من تحت الهدوم

الميكرفون صغير و مش باين و مش كبير يخود حجم من الكادر

فى بلاستكة بتمسك فى الهدوم او فى اى مكان بحيث ميتحركش و انا بتحرك

ديت الحاجات ال انا طلبت الميكرفون عشانها لكن لما اشتريتو شوفو انا اتصدمت

اول حاجة و معجبتنيش فية و انا بسجل الفديو صوت تشويش اسكت بيستمر صوت التشويش ديت حاجة وحشة

ثانى حاجة حسيت او متاكد ان العلبة اكنها كانت مفتوحة قبل كده و بعدها جتلى فا انا للاسف هرجع المنتج ده لان صوت التشويش مبوظ صوتى و لو هتشتغل على تظبيط الصوت بتعك فا هيخود منى وقت و هوا كمان بمصريف الشحن بتعتو 4 دولار بس ميستهلش انى احتفظ بية

انا هقيم الميكرفون ده و اديلو 5/10
تقدارو تقيمو المنتج انتو كمان فى كومنت تحت
و اختم الفديو بكلمة لا اله الا الله  


الفديو ال بشرح فية الميكرفون اهو


تعليقات